Direktlänk till inlägg 1 april 2018

Påsksmällen - tennisturnering

Av Annica - 1 april 2018 12:24

Vi är 6st tjejer som ganska nyligen börjat spela tennis och blivit HELT bitna av denna sport.

Imorgon har jag startat en tävling för oss 6 tjejer som vi kallar Påsksmällen!

Jag har bokat två banor i två timmar! Det kommer spelas både dubbel och singel.

Vi avslutar med en lunch på byn där vi korar årets segrare. Förloraren får äran att ordna nästa års Påsksmäll.

Ser fram emot en trevlig förmiddag med mycket tennis och trevligt sällskap!

/Annica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 5 april 2018 17:50


Både jag och min sambo älskar att tävla, så vi bestämde oss för att samla ihop ett gäng likasinnade för att inta Utmaningarnas Hus.Då vi har 10 mil till Utmaningarnas Hus valde vi att hyra en buss med chaufför. Det blev mycket billigare än tågbiljett...

Av Annica - 3 april 2018 19:46

Just nu planeras det för fullt för sommarens fest! Den här gången valde vi att tillsammans med våra goda vänner att ordna en fest ihop! Inbjudningarna har nu skickats ut och det blir en sommarfest med OS-tema. När vi vet hur många och vilka ...

Av Annica - 29 mars 2018 16:15

Sambon fyllde 40 år i februari. En sambo som har det mesta och önskade sig inget särskilt.....  Däremot har jag en sambo som är lite sämre på att tag i saker med sina vänner, så bestämde mig för ordna en heldag med nära & kära. Planeringen började ...

Av Annica - 27 mars 2018 20:48


Vi bjöd in 11 par till en sommarfest och gästerna kände inte varandra särskilt väl.När gästerna kom hälsade vi alla välkomna och vi skålade med bubbel! För att festen inte skulle starta på ett ”stelt” sätt hade vi delat in gästerna i fyra...

Av Annica - 26 mars 2018 20:21

Jag och min sambo har haft två barnfria sommarfester senaste åren. Planerar ni en sommarfest är det hög tid att skicka ut inbjudan. Första året valde vi att bjuda ett mindre sällskap. Vi började med att träffas på eftermiddagen på byns idr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards